It's been so long since I've last posted something and now I find it really hard to come back to my blog. And there would be so much to share (Andrei's birthday, Alexandra's birthday, different trips we took this summer); I just cannot find the will to do it. So I need some kind of incentive from my dear friends and family who follow this blog. :-) There you go, pressure's on you now. ;-)
6 comments:
You HAVE to update!!! LOL Take your time...:)
Dar serios acum, abia astept sa mai vad poze cu voi. Te pup!
Ne e dor de voi si am vrea sa stim ce mai faceti; this could also serve as a place you write your family history daca nu cumva ai deja un jurnal de familie sau personal unde scrii. Eu nu am pentru ca simt ca nu am timp dar cum sunt la computer o mare parte din zi, folosesc blogul pt asta! Dar nu te grabi, take your time cum a spus si Ioana. E normal sa iti fie greu sa "blog-uiesti" dupa o absenta asa de mare!:) Pupici la toti!
Chiar ma gandeam sa iti scriu ca e timpul de un update. Incepe usor si cu ceva scurt si o sa iti vina sa scrii mai mult mai incolo. Si eu am facut pauze si de 7 luni. Ne e dor de tine si sa va vedem in poze ar fi o placere.
If you do it I will!!!
I was just about to come to your blog and request an update!!! Reading your blog makes me feel like we're not so far apart. I have not updated mine either, so I know it is hard to find the time. I love you guys and hope all is well. Miss you :)
Imi pare rau ca nu am vazut mesajul tau mai devreme dar ma bucur mult ca ai revenit. Mi-era tare dor de tine si sa citesc despre viata voastra. Te pup si imbratisez de departe.
Post a Comment